top of page

עשר עצות לקראת טיול קיצי באירופה

עודכן: 1 בספט׳ 2023

הקיץ הגיע וכנראה שאתם מתכננים את היעד הבא כדי לצאת אליו לטיול. יעדים רבים מתמלאים בתיירים מכל רחבי התבל וכדאי לתכנן מראש מה עושים, מתי ואיך נערכים לקראת הטיול. כמובן שבקיץ מחירי הלינה, הטיסות והפעילויות גבוהים מהממוצע ועדיף להיערך לכך מראש. בכתבה בנושא יעדים זולים לטיול באירופה המלצנו על מספר יעדים לטיול, אז בקרו גם שם כדי לקבל רעיונות. כאן נסקור כמה עצות שימושיות לטיול קיצי ברחבי אירופה.


עצות לקראת טיול באירופה

תכננו והזמינו מראש: הקיץ הוא זמן פופולרי לטיולים, לכן מומלץ לתכנן ולהזמין את מקומות הלינה, הטיסות והאטרקציות הפופולריות שלכם זמן רב מראש כדי להבטיח את הדילים והזמינות הטובים ביותר. תסקרו כמה אתרים ותבצעו השוואת מחירים לפני שתבצעו הזמנה. כאן תוכלו למצוא אינדקס אתרים בנושא היערכות לטיול בחו"ל שיסייע לכם להשוות מחירים ולהחליט בטרם ביצוע ההזמנה. אם בא לכם קצת להתפנק, בקרו בכתבה וגלו מה הם 100 מלונות הטובים בעולם.


בית כפי על גשר מעל אגם יפה וסירה בקרע

ארזו בהתאם: הקיץ באירופה יכול להשתנות מבחינת מזג האוויר, אז ארזו תערובת של בגדים קלים ונושמים לימים חמים, כמו גם כמה שכבות לערב קריר יותר או לשינויי מזג אוויר בלתי צפויים. כאן תמצאו כללים נכונים לאריזת כבודת יד, כאשר השימוש בהם עלול לחסוך לכם כסף רב בכך שלא תצטרכו להזמין מזוודה נוספת.

אל תשכחו דברים חיוניים כמו קרם הגנה, כובע, משקפי שמש ונעלי הליכה נוחות. כנסו לכאן אם אתם מחפשים רשימת ציוד לחו"ל נוחה ושימושית.


מטייל צופה בלוחות המראה בשדה תעופה


שימו לב להמונים: כמו שאמרנו בפתיח, יעדים רבים בקיץ מושכים אליהם מספר גבוה של תיירים, וזה מורגש במיוחד ביעדים פופולריים. כדי להימנע מתורים ארוכים ואטרקציות צפופות, תשקלו לבקר באתרים פופולריים מוקדם בבוקר או מאוחר יותר בערב. בנוסף, תבחרו להתמקד באזורים פחות מוכרים או יעדים מחוץ למוקדי התיירות כדי לחוות צד אותנטי יותר ופחות צפוף של אירופה. בבלוג תמצאו מגוון כתבות עם יעדים שונים בהם כדאי לטייל בכל ימות השנה וגם טיפים שימושיים ליעדים פחות מוכרים.


המונים במועדון לילה עם תאורה צבעונית

השתמשו בתחבורה ציבורית: באירופה יש רשת תחבורה ציבורית ענפה ויעילה, הכוללת רכבות, אוטובוסים ומטרו. נצלו את האפשרויות הללו כדי להתנייד מכיוון שלרוב הן חסכוניות יותר, ידידותיות לסביבה ומאפשרות לכם לחוות את אורח החיים המקומי. תשקלו לרכוש כרטיס נסיעה לתחבורה המקומית או כרטיס מקומי אחר שיקנה לכם הנחות נוספות ויקל על ההוצאה. חלק מהכרטיסים ניתנן להזמין מראש, תבדקו כאן.


מכוניות באור נאון נוסעות על כביש מהיר

אמצו את התרבות והמנהגים המקומיים: אירופה ידועה בהיסטוריה העשירה שלה ובתרבויות המגוונות שלה. קחו את הזמן כדי ללמוד על המנהגים, המסורות והנימוס של המדינות בהן אתם מתכננים לבקר. כבדו את הנורמות המקומיות, התלבשו בצניעות כשנדרש, והקפידו על רגישויות תרבותיות.



בובות ענקיות רוקדות בפסטיבל מול קהל גדול של אנשים

שמרו על החפצים שלכם: כמו כל יעד תיירותי פופולרי, אירופה מלאה בכייסים וגניבות קטנות. שמרו על חפצי הערך שלכם מאובטחים, היו מודעים לסביבתכם, והימנעו מלשאת כמויות גדולות של מזומנים. השתמשו בכספות של מלון או לוקרים מאובטחים כאשר הם זמינים ותשקלו ללבוש חגורת כסף כדי לשמור על המסמכים והמזומנים שלכם בטוחים.


שומר ליד בודקה עם רובה וחליפה אדומה


נסו את המטבח המקומי: מדינות אירופה ידועות במטבחים הטעימים והמגוונים שלהן. נצלו את ההזדמנות להתענג על המנות המקומיות, לחקור שווקי אוכל ולנסות התמחויות מסורתיות. אל תהססו לבקש מהמקומיים המלצות על מסעדות אותנטיות ומקומות בהם כדאי לאכול. לרוב אלה מקומות ללא יחסי ציבור מפוארים ותופתעו לגלות שתצאו מהם עם מטען חוויות חיוביות ביותר.


סנדוויץ מתוק עם פירות יער ובננות בסירופ מייפל

למדו ביטויים בסיסיים: בעוד שאנגלית מדוברת באופן נרחב במדינות רבות באירופה, זה תמיד מועיל ללמוד כמה ביטויים בסיסיים בשפה המקומית. המקומיים מעריכים את המאמץ, והוא יכול לשפר את האינטראקציות והחוויות שלכם.


קחו מים לטיול: חום הקיץ יכול להיות אינטנסיבי, ולכן חשוב לשמור על שתיה מים מרובה. במקומות המתוירים תצטרכו לשלם עבור כל בקבוק מים, אך אל תשכחו שמי ברז באירופה באיכות טובה יותר מאשר אצלנו ולכן גם מילוי בקבוק ריק מהברז יסדר אותכם לא רע. קחו עמכם בקבוק מים רב פעמי ומלא אותו מחדש באופן קבוע. אם אינכם בטוחים לגבי איכות מי הברז ביעד מסוים, כמובן שבחרו במים בבקבוקים סגורים.


תהנו בחוץ: הקיץ באירופה מציע מזג אוויר יפה ושפע פעילויות חוצות. נצלו זאת על ידי חקר פארקים, גנים, חופים ומסלולי הליכה. השתתפו בפסטיבלים חיצוניים, קונצרטים ואירועי תרבות הנפוצים בחודשי הקיץ. תהיו ספונטניים ושברו שגרה, להיצמד לתוכנית זה נחמד, אבל אין כמו להיכנס למקום לא מוכר באופן ספונטני ואחר כך לחלוק את החוויות עם החברים או המשפחה.



כרטיס ברכה עם כיתוב תעשו משהו שתהנו ממנו



להלן מספר המלצות למנועי לחיפוש מלונות:


התעכבה לכם הטיסה - לבדיקת זכאות וקבלת פיצוי לחצו כאן .

רכישת כרטיסי כניסה לאתרים מגוונים ברחבי אירופה - כאן.

תקשורת - ניתן להזמין דרים-סים אוניברסלי הביתה לפני הטיסה - כאן.

השכרת רכב - ניתן להזמין במחירים סבירים - כאן או כאן. אפשר לקבל קופון הנחה להשכרת רכב בחו"ל כאן.




62 צפיות0 תגובות
bottom of page