top of page

חמישה יעדים זולים לביקור באירופה בחודשי אביב

יעדים זולים לטיול בחודשי אביב

האביב בפתח ועמו משתפר מזג אוויר בחלקים רבים של העולם, זהו זמן של טמפרטורות מתונות ומזג אוויר נעים. האביב הוא גם זמן של התחדשות, ויעדים רבים מתעוררים לחיים עם פרחים ועצים פורחים, מה שיוצר נוף יפה ציורי באמת. בנוסף, מטיילים באביב מצליחים להימנע מהתקלות בקהל רחב שיוצא לטייל בעונת השיא שמגיעה עם עונת הקיץ. כמובן שמחירי הלינה, הטיסות והפעילויות עשויים להיות נמוכים יותר מאשר בעונת השיא.

אז לאן טסים בחודשי האביב? אספנו כאן מספר המלצות. תהנו!




 


בודפשט, הונגריה - בודפשט היא עיר יפהפייה ובמחיר סביר לביקור באביב, עם שפע של אטרקציות ונקודות עניין מעניינות. מביקור במרחצאות התרמיים המפורסמים ועד להליכה לאורך נהר הדנובה, הינה כמה מהם:



  1. טירת בודה - טירת בודה היא מתחם טירה היסטורי הממוקם בצד בודה של העיר. הוא מציע נופים מדהימים של העיר ומכיל מספר מוזיאונים וגלריות לאמנות.

  2. בניין הפרלמנט ההונגרי - בניין הפרלמנט ההונגרי הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בבודפשט. זהו בניין ניאו-גותי מרשים השולט על קו הרקיע של נהר הדנובה.

  3. מצודת הדייגים - מבצר הדייגים היא תצפית יפה הממוקמת בצד בודה. משם נשקף נוף פנורמי של נהר הדנובה ועל צד פשט של העיר.

  4. בזיליקת סנט סטפן - בזיליקת סנט סטפן היא כנסייה ניאו-קלאסית יפהפייה הממוקמת בלב העיר. הוא נקרא על שם המלך הראשון של הונגריה, סטפן הקדוש.

  5. המרחצאות התרמיים Széchenyi - המרחצאות התרמיים Széchenyi הם אחד המרחצאות התרמיים הגדולים והמפורסמים באירופה. זה מקום נהדר להירגע אחרי יום של סיורים.



 

קרקוב, פולין - קרקוב היא עיר מקסימה המציעה הרבה תמורה למטיילים בתקציב נמוך. תוכלו לחקור את העיר העתיקה ההיסטורית, לבקר בטירת ואוול, ואפילו לצאת לטיול יום למכרה המלח וייליצ'קה הסמוך. בקצרה על האטרקציות:



  1. כיכר השוק המרכזית - כיכר השוק המרכזית היא לב ליבה של העיר העתיקה של קרקוב ואחת מכיכרות העיר מימי הביניים הגדולות באירופה. זה מקום נהדר לטייל ולהתפעל מהארכיטקטורה, או לשבת באחד מבתי הקפה והמסעדות הרבים.

  2. טירת ואוול - טירת ואוול היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואטרקציית חובה בקרקוב. זוהי טירה גותית יפהפייה שהייתה מקום מגוריהם של מלכים ומלכות פולנים במשך מאות שנים. תוכלו לחקור את החדרים הרבים של הטירה, או לטייל בגנים שמסביב.

  3. קז'ימייז' - קז'ימייז' הוא הרובע היהודי ההיסטורי של קרקוב. זוהי שכונה תוססת ובה בתי כנסת, מוזיאונים ובתי קפה רבים. תוכלו לערוך סיור מודרך באזור, או פשוט לשוטט ולהתפעל מהארכיטקטורה היפה.

  4. אנדרטת ומוזיאון אושוויץ-בירקנאו - האנדרטה והמוזיאון של אושוויץ-בירקנאו היא אטרקציה קודרת אך חשובה בקרקוב. זה מחנה ריכוז נאצי לשעבר שהפך למוזיאון ואנדרטה לזכר קורבנות השואה. זוהי תזכורת לזוועות שהתרחשו במהלך מלחמת העולם השנייה.

  5. מכרה המלח בוויליצ'קה - מכרה המלח בוויליצ'קה הוא אטרקציה מרתקת שנמצאת ממש מחוץ לקרקוב. זהו מכרה מלח היסטורי שראשיתו במאה ה-13 והפך למוזיאון. ניתן לערוך סיור מודרך במכרה ולראות את הפסלים והחדרים הרבים שנחצבו מתוך המלח.



 

ליסבון, פורטוגל - ליסבון היא עיר שקל לחקור אותה בתקציב נמוך. תוכלו לשוטט בין השכונות הססגוניות, לבקר באתרים היסטוריים כמו מגדל בלם ומנזר ג'רונימוס, וליהנות מהאוכל המקומי הטעים.




  1. מגדל בלם - מגדל בלם הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בליסבון. זהו מגדל גותי יפהפה שנבנה במאה ה-16 כדי לשמור על הכניסה לנמל העיר. תוכלו לערוך סיור במגדל וללמוד על ההיסטוריה שלו.

  2. מנזר ז'רונימוס - מנזר ג'רונימוס הוא אתר מורשת עולמי נוסף של אונסק"ו בליסבון. זהו מנזר גותי יפהפה שנבנה במאה ה-16 וידוע בגילופים המורכבים ובארכיטקטורה המעוטרת שלו.

  3. אלפאמה - אלפאמה היא השכונה העתיקה ביותר בליסבון וידועה ברחובותיה הצרים, המבנים הצבעוניים והנופים המדהימים של העיר. זהו מקום נהדר לשוטט בו ולחקור את החנויות, בתי הקפה והמסעדות הרבים.

  4. טירה היסטורית (Castelo de Sao Jorge) היושבת על גבעה המשקיפה על ליסבון. נשקפים ממנה נופים מדהימים על העיר ומהווה מקום נהדר לטייל בה ולחקור את הגנים והחצרות הרבות.

  5. סינטרה - סינטרה היא עיירה קטנה הממוקמת ממש מחוץ לליסבון, הידועה בארמונות ובגנים היפים שלה. זהו יעד פופולרי לטיול והוא ביתם של מספר אטרקציות מדהימות, כולל ארמון פנה, טירת המורים והארמון הלאומי של סינטרה.



 

פראג, צ'כיה - פראג היא יעד פופולרי למטיילים בתקציב נמוך, ולא בכדי. ,תוכלו לראות את הטירה המפורסמת של העיר, ללכת מעבר לגשר קארל, וליהנות מחיי הלילה התוססים מבלי לרושש את הכיס. הינה הצצה לכמה מהמקומות בהם שווה לבקר:



  1. מצודת פראג - מצודת פראג היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בפראג. זהו מתחם יפהפה הכולל מספר ארמונות, כנסיות ומוזיאונים. תוכלו לערוך סיור מודרך בטירה וללמוד על ההיסטוריה שלה.

  2. כיכר העיר העתיקה - היא לב ליבה של העיר העתיקה של פראג וידועה בארכיטקטורה המדהימה, המבנים הצבעוניים והכנסיות היפות שלה. זה מקום נהדר לטייל בו ולהתפעל מהמראות הרבים.

  3. גשר קארל - גשר קארל הוא גשר היסטורי המשתרע על נהר הוולטאבה בפראג. זהו גשר גותי יפהפה שלאורכו פסלים ונשקפים ממנו נופים מדהימים על העיר והנהר. תוכלו לטייל מעבר לגשר וליהנות מאמני רחוב הרבים.

  4. הרובע היהודי - הרובע היהודי הוא שכונה היסטורית בפראג הידועה בבתי הכנסת היפים שלה, במוזיאונים ובאנדרטאות. זהו מקום נהדר ללמוד על ההיסטוריה של הקהילה היהודית בפראג ולראות כמה מנקודות הציון היפות ביותר של העיר.

  5. גבעת פטרין - גבעת פטרין הוא פארק יפהפה הממוקם על גבעה המשקיפה על פראג. הוא מציע נופים מדהימים על העיר והוא מקום נהדר לטיול או לפיקניק. תוכלו גם לבקר במגדל פטרין, העתק מיניאטורי של מגדל אייפל ועוד.




 

אתונה, יוון - אתונה היא יעד נהדר למטיילים בתקציב נמוך בחודשי אביב. תוכלו לראות את האתרים ההיסטוריים כמו האקרופוליס, ליהנות מהאוכל והיין המקומיים, ואפילו לצאת לטיול קצר לחופים הסמוכים. הינה כמה מהמקומות בילוי בעיר



  1. אקרופוליס - האקרופוליס הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר באתונה. זהו מתחם יפהפה הכולל מספר מקדשים ומונומנטים עתיקים, כולל הפרתנון המפורסם. תוכלו לערוך סיור מודרך באקרופוליס וללמוד על ההיסטוריה שלו מקרוב.

  2. פלאקה - פלאקה היא השכונה ההיסטורית של אתונה, הידועה ברחובות המרוצפים היפים שלה, הבתים המסורתיים ובתי הקפה והחנויות המוזרות שלה. זהו מקום נהדר לשוטט ולחקור את המקומות הרבים מקרוב, כולל האגורה הרומית העתיקה.

  3. המוזיאון הלאומי לארכיאולוגיה - הוא אחד המוזיאונים החשובים באתונה והוא ביתו של אוסף עצום של חפצים ואמנות עתיקים. תוכלו לראות כאן מיצגים רבים החל מחרס ופסלים עתיקים ועד תכשיטים וכלי נשק.

  4. גבעת ליקבטוס - גבעת ליקבטוס זוהי גבעה יפהפייה המציעה נופים מדהימים הנשקפים על אתונה. תוכלו לקחת רכבל לראש הגבעה וליהנות מהנוף הפנורמי או לטייל במעלה הגבעה ברגל שזוהי לחוויה מאתגרת יותר.

  5. שוק הפשפשים מונסטיראקי - שוק הפשפשים הוא שוק שוקק חיים בלב אתונה, הידוע בתמהיל האקלקטי שלו של חנויות וספקים. תוכלו למצוא כאן הרבה דברים, החל מבגדי וינטג' ותכשיטים ועד מזכרות בעבודת יד ומוצרים יוונים מסורתיים. זה מקום נהדר לספוג את התרבות המקומית ולאסוף כמה אוצרות ייחודיים.




לעוד כתבות עם פירוט מסלולי טיול כנסו לכאן


למסלול טיול מפורט בבודפשט לחצו כאן


לחיפוש טיסות זולות נוספות כנסו לכאן


התעכבה לכם הטיסה - לבדיקת זכאות וקבלת פיצוי לחצו כאן


רכישת כרטיסי כניסה לאתרים מגוונים ברחבי אירופה - כאן


תקשורת - ניתן להזמין דרים-סים אוניברסלי הביתה לפני הטיסה - כאן


השכרת רכב - ניתן להזמין במחירים סבירים - כאן או כאן. אפשר לקבל קופון הנחה להשכרת רכב בחו"ל כאן



#משפחה, #טיול_משפחתי, #טיול_עם_ילדים, עדים_זולים_באירופה, יול_באביב, ראג, ודפשט, יסבון, רקוב, תונה, יול_זוגי, #יעדים_זולים, #טיול_אביבי

167 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page