top of page

איך חוזרים מנתב"ג אם כבר אין תחב"צ או מלכודת המוניות.

עודכן: 27 בספט׳ 2022

תבדקו אם מגיע לכם פיצוי כספי עבור תשלום למונית שבהסדר

חזרתם הביתה אחרי חופשה ארוכה (או קצרה) והרכבת האחרונה ברחה לכם ממש לפני כניסת השבת (קורה לי כבר פעם שנייה, פעם ראשונה הייתה ב 4.2014) , אל דאגה, יש מה לעשות. ביציאה משער 3 יש מוניות מורשות הנמצאות בפיקוח רשות שדות התעופה. מה שהרבה לא יודעים זה שאתר רשות שדות התעופה מפרסם מחירון(כאן) המפרט עלויות של שירותי המוניות אשר בהסדר/מורשות. בפועל כשאתה בא לעלות על המונית, נהג נוקב במחיר אשר בעשרות אחוזים גבוה מהמפורסם.

בתגובה על הטענה שלי שקיים מחירון ( הצגתי אותו לנהג מהאתר הרשמי), קיבלתי תשובה שזה מחירון ליום חול ועכשיו התעריפים הנם של חג/שבת... אחלה תרוץ, בהתחשב בזה שאם היו רכבות, לא הייתי ניגש לתחנת מוניות בכלל(באתר אין הפרדה בין יום חול לחג), אבל כנראה לרוב זה מצליח להם והם עושים עלינו קופה. בכל מקרה אתה משלם, כי אחרת לא תגיעו הביתה. הפעם נסיעה שהייתה צריכה לעלות 360₪, בפועל עלתה 450₪ (ללב המפרץ בחיפה). צריך לציין לטובה את הטיפול המהיר של רשות שדות התעופה בפניה ששלחתי אליהם עם התלונה בנושא וכמובן ההחזר שהגיע מחברת המוניות, אבל, ויש פה 'אבל' גדווווווול!!!!!! ראשית, כנראה שזה יקרה לי (או למישהו מקוראי הכתבה) שוב, כי ציינתי בפני נהג את העובדה שכבר פיצו אותי בעבר על תשלום המופרז, אך זה לא עניין אותו בכלל. כנראה שלא קיימת אכיפה ו/או מיגור התופעה. שנית, תחשבו עם הייתם מתכננים טיול ליעד נחשק באירופה ובודקים באתר ממשלתי מקומי שנסיעה מיעד ליעד תעלה לכם סכום מסוים ובפועל שהגעתם למקום התברר שזה - סכום מסויים+25%.... התחושה לא נעימה כל כך.... נכון?


עכשיו יש בטח כאלה שיגידו: לבזבז 10000₪ בטיול אפשר, אך להוסיף 100₪ לנהג זו קמצנות. מדובר פה על שערים של המדינה וכך אנחנו נראים כלפי חוץ, אם עובדים על התייר בטרם הספיק לנשום את אוויר ארצנו אז עם איזה תחושה הוא מתחיל את התרשמותו מהביקור. תחשבו על זה... קישור לפוסט בפייסבוק.


מתכננים טיול לחו"ל ומחפשים מלון ברמה טובה ומחיר סביר או רוצים להשכיר רכב ?

להלן מספר המלצות למנועי לחיפוש מלונות:

תקשורת - ניתן לרכוש סים מקומי, אך צריך לראות שמקום הרכישה יכול גם להפעיל אותו (בצמוד להצגת דרכון). ניתן להזמין גם דרים-סים אוניברסלי הביתה לפני הטיסה - כאן.


השכרת רכב - ניתן להזמין במחירים סבירים - כאן או כאן. אפשר לקבל קופון הנחה להשכרת רכב בחו"ל כאן.


התעכבה לכם הטיסה? פספסתם טיסת המשך? תכניסו את פרטי הטיסה כאן ובסבירות גבוהה תקבלו החזר כספי.



2,530 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page