top of page

מי עוד רוצה תקשורת זולה בחו"ל

יתרונות של כרטיס סים אוניברסלי

תארו סיטואציה שנחתם בחו"ל והדבר הראשון שאתם חייבים לעשות זה לחפש עכשיו חבילת גלישה מקומית שתתאים לשהייה שלכם במדינת היעד. אתם לא מכירים את המחירים, לא תנאים ולרוב קונים כרטיס סים בקיוסק הראשון רק כדי להישאר בקשר עם הקרובים או לנווט למקום בו נמצא המלון. במקרה הטוב רכשתם משהו שווה במקרה הפחות טוב החבילה לא תענה על הצרכים שלכם, כבר לא מדבר על חבילה שרכשתם בעת יציאה מהארץ במחירים גבוהים יותר. אציע כאן פתרון לא מסובך לסוגיות שלעיל וכבר בעת הנחיתה התקשרות עם הקרובים תהיה אצלכם בכיס. נחשו מה? גם בעת הטיסה הבא אותו כרטיס סים ישמש אתכם שוב ושוב ושוב. זהו, עכשיו אין צורך לחפש כרטיס סים בקיוסקים או להזמין בארץ חבילות גלישה יקרות, מזמינים סים פעם אחד ומשתמשים בו באופן קבוע ומבוקר. רוצים לדעת איך? המשיכו לקרוא ותגלו.


תוכן הכתבה


טסים לחו"ל עם כרטיס סים


הכירו את דרימסים! דרימסים הוא כרטיס SIM אוניברסלי שפועל ב - 190 מדינות בעולם ומתאים בצורה אידיאלית למטיילים. הוא יכול לפעול בכל המכשירים, גם סמארטפונים וגם טאבלטים. חיצונית הוא נראה כמו כרטיס סים רגיל - פלסטיק עם שבב, אבל ההבדל העיקרי הוא בעצמאותו. דרימסים אינו קשור לשום מפעיל סלולרי, ולכן אין "דמי מנוי" ואין חיובי נדידה. השילוב המושלם למטיילים.



מה עולות השיחות בחו"ל


ברגע שהמטוס נוחת במדינת היעד, תוכלו להתקשר ליקיריכם ולגלוש באינטרנט מבלי בזבוז כספים מיותר.

הכרטיס פועל כיום ב 190 מדינות כולל איחוד האמירויות הערביות. את הרשימה המלאה תוכלו לראות באתר הרשמי של Drimsim.

כמו כן, האתר הרשמי יאפשר לכם לחשב כמה תעלה שיחה של דקה אחת או מגה בייט בודד בכל מדינה מראש. לדוגמא, עלות כמעט בכל אירופה היא 1 סנט למגה בייט. כנ"ל לגבי עלויות אינטרנט בעוד הרבה מדינות נוספות. בארה"ב למשל מדובר ב2 סנט למגה.



 

איך מזמינים כרטיס סים


הזמנת הסים לוקחת זמן, לפי האתר הרשמי הכרטיס יגיע אליכם תוך 30 יום. המשלוח יעלה 10 יורו באופן חד פעמי. למי שצריך פתרון דחוף, קיימת אופציה להזמין eSIM, זהו כרטיס מדומה אשר יופעל בטלפון שלכם אחרי סריקת QR קוד 2 דקות אחרי התשלום. במקרה זה תצטרכו לבדוק את התאמת מכשירכם לפני ההזמנה באתר החברה.



 


הפעלת הכרטיס פשוטה ונוחה


קיימים יישומונים עבור iOS ו- Android לתפעול נוח של הכרטיס. שם תוכלו לבדוק את היתרה הנוכחית או לעדכן אותה בהתאם לצורך, לדבר עם תמיכה טכנית או לראות בכמה דקות או ק"ב השתמשתם לשיחה או גלישה


שמרו על המספר שלכם או קבלו חדש


עם הפעלת הכרטיס תקבלו מספר טלפון שתוכלו להשתמש בו, אולם תוכלו גם להקצות את המספר האישי שלכם ולהשתמש בו בעת הצורך. פונקציית DrimCall מובנית במכשירי אנדרואיד, משתמשי אייפון יצטרכו להוריד את אפליקציית Drimphone כדי להשתמש בה כחייגן.


 

10 יתרונות בעת השימוש בדרימסים


  1. אחרי הנחיתה, כרטיס ה- SIM כבר יהיה אצלכם ולא תצטרכו לחפש נקודת מכירה של כרטיסי ה- SIM ולנסות להבין את התעריפים בכל מדינה חדשה.

  2. כרטיס ה- SIM תקף כמעט בכל המדינות ברחבי העולם ולכן אין תשלום תעריפים בלתי צפויים, דמי מנוי או מגבלות גלישה.

  3. מחירי ההתקשרות כמעט זהים לכל המפעילים המקומיים.

  4. אפשר להפעיל את הנייד עם דרימסים כנקודת גלישה ולחבר אליו סמארטפונים אחרים.

  5. בעזרת מחשבון התעריפים באתר תוכלו לחשב במיידי כמה תעלה תקשורת בכל אחת מן המדינות .

  6. היישומון מציג את עלות השיחות וחיבור לאינטרנט, כך שקל לעקוב אחר עלויות עד לקילובייטים בודדים.

  7. שירותי התמיכה זמינים דרך היישומון ואנשי תמיכה טכנית יענו על כל השאלות תוך מספר דקות בלבד.

  8. לאחר הפעלת כרטיס ה- SIM, עליכם להוסיף יתרה של לפחות 25 יורו, ואז החיובים יבוצעו רק בסכום היתרה על סמך השימוש בפועל.

  9. ל- Drimsim אין תוקף. ניתן לשמור כרטיס SIM מופעל ללא שימוש. הכרטיס לא ינעל בגלל חוסר פעילות, אך אם חוסר הפעילות יימשך מעבר ל360 ימים יתרת החשבון תחויב בחצי יורו מדי חודש - עמלה פשוטה לשמירת המספר. כדי שזה לא יקרה, מספיק לבצע פעילות כלשהיא (שיחה, הודעה, גלישה באינטרנט) דרך הסים כדי להאריך את התקופה ל360 ימים נוספים.

  10. ניתן לצרף מספר מקומי לכרטיס ה- SIM של Drimsim.


3 פעולות פשוטות לתחילת העבודה עם הכרטיס


לסיכום הינה 3 שלבים לביצוע הזמנת הכרטיס:

  1. מזמינים את הכרטיס דרך האתר הרשמי של Drimsim.

  2. מטעינים יתרה של 25 יורו לפחות והכל מוכן לשימוש.

זהו, עכשיו אתם מוכנים לחופשה הבא בחו"ל .

זכרו אין תוקף לכרטיס ואפשר לשמור אותו בארנק עד לטיסה הבא.



לעוד כתבות שיסייעו לכם בתכנון טיול לחו"ל וצמצום העלויות כנסו לאיך לטייל בזול.





302 צפיות0 תגובות
bottom of page