top of page

100 מלונות הטובים בעולם

עודכן: 14 באפר׳ 2023

מלונות הטובים בעולם במחירים מפתיעים


מגזין אמריקאי יוקרתי - Foodor's אשר החל את דרכו ב 1936 עם כתיבת ספרי הדרכה למטיילים וקרוי על שם מייסדו, פרסם רשימת 100 מלונות הטובים בעולם. החלוקה היא לפי יבשות או אזורים גאוגרפיים שונים וקטגוריות שונות כגון: "זול ושיקי", "רומנטי", "קלסי" ועוד.

איך הצליח מלון בתל אביב להתברג לרשימה של הגדולים? מה הם המחירים במלונות האלה, סבירים ונגישים לכל כיס או לא? האם בכלל היעד להזמנת חופשה מפנקת הוא רלוונטי עבור התייר הישראלי או מדובר במקום שכוח אל (יש גם כאלה כאן בכתבה המלאה)? ניסיתי לבדוק ודי הופתעתי לטובה. תראו בעצמכם...

ניו יורק - איך לא?

היעד הכי אהוב ופופולרי על הישראלים לחופשה בחוץ לארץ הוא עדין ארה"ב. בקטגוריה מלון רומנטי ברשימת המלונות הטובים בעולם, בניו יורק נמצא מלון The Chequit. המלון ממוקם בגבעת שלטר איילנד ומציע מרפסת שמש עם ארוחת בוקר מפנקת ונופים לים, האורחים יכולים ליהנות ממסעדה באתר המלון. רוב הזוגות שביקרו במלון דירגו אותו בציון 9 (דירוג בוקינג) ואף ציינו שמדובר בתמורה מצוינת למחיר ששילמו. מחיר לזוג ללילה כ 700-900 ש"ח.


גיאורגיה הצפונית.

גיאורגיה היא כבר מזמן יעד מבוקש עבור הרבה מכולנו, מישהו כבר היה, מישהו כבר שמע ומישהו בדיוק מתכנן לטוס. אם בא לכם על טיול בטבע, בצפון המדינה במרחק נסיעה של כשעתיים משדה התעופה של עיר הבירה טביליסי נמצא למרגלות הר קזבג, מלון בוטיק משנות ה -60 Rooms Hotel Kazbegi. בתקופה הסובייטית הוא היה רדוף על ידי פקידי ממשלה. חדרי אירוח מינימלים אך נעימים כוללים מרפסות המשקיפות על הסביבה הטבעית הנשגבת. במפלס התחתון יש בריכת שחייה מקורה ומחוממת המשקיפה על נופים של רכס ההרים הקפוא. בחדר אוכל יגישו לכם מאכלים מסורתיים מהמטבח הגיאורגי. ניתן לבלות כאן בחופש סקי, טיולי טבע או סתם ליהנות במלון מהאווירה הקסומה. מחיר לזוג ללילה כ 600 ש"ח.


פראג הציורית.

ללא ספק שפראג היא אחד הערים היפות של אירופה ומי שטרם הספיק לבקר בא, מומלץ מאוד לתכנן שם טיול רומנטי בין שלושה לארבעה ימים. מלון מאמה Mama Shelter Prague ממוקם בסמוך לאטרקציות המרכזיות באזור פראג (אזור 7). רוב הטיול בעיר הנו רגלי ולכן קרבה למרכז היא יתרון עצום במקרה זה. במידה ותרצו לנסוע ליעד מרוחק מעט, במרחק של כ 100 מטר מהמלון קיימת תחנת רכבת קלה אשר תיקח אותכם לאן שתרצו. שילוב של מסעדה מצוינת, בר תוסס, מרפסת חיצונית ושירות חם ואדיב של צוות המלון כל אלה יפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת. מלון זה מצליח להיות גם מפואר וגם נגיש לכולם לאור מחירו הסביר, לילה כאן יעלה לכם 250-360 ש"ח בלבד. גם ממוקם ברשימת המלונות הטובים בעולם וגם המחיר סביר.


אתונה השכנה.

רוצים להתפנק באחד המלונות החדשים והמודרניים ולא בא לכם לשרוף זמן רב בטיסה, אז כנראה שמלון הזה הוא בשבילכם. המלון New Hotel שעוצב בידי מעצבים ברזילאים עטורי פרסים, האחים קמפנה, הוא מלון ללא עישון הכולל 79 חדרים, והוא חבר באגודת המלונות המעוצבים ביותר של העולם. המלון שוכן במקום מרכזי בעיר אתונה ומשקיף על האקרופוליס. במרחק הליכה ממנו תמצאו אתרים מרכזיים: החורבות הרומיות של פלאקה , האקרופוליס והמוזיאון החדש שלו, בתי הקפה וחנויות הבוטיק של רובע קולונאקי ועוד.

הרבה יכול להשתבש במלון מעוצב בסגנון כזה, עיצוב החדרים די משונה, הייתי אומר אפילו קצת גחמני, אבל בקלות מעלה חיוך. מחיר לזוג ללילה כ 750 ש"ח.


ברלין ומבלים.

זה לא סוד שבירת גרמניה נחשבת כבר מזמן כעיר שבילויי לילה הם הנושא המרכזי המדובר בה. יחד עם חיי לילה התוססים, העיר וסביבתה שופעים באתרים ההיסטוריים שכל כך קרובים אלינו כעם מבחינה הרגשית. שילוב של כל אלה בתוספת מוזיאונים מגוונים מושכים את התייר הישראלי לביקור.

המלון האגדי Hotel Adlon Kempinski Berlin, בדירוג 5 כוכבים, ממוקם ברובע המרכזי של העיר (מיטה) בסמוך לשער ברנדנבורג. במלון מסעדה בעלת שני כוכבי מישלן ובריכה מקורה. המלון נפתח ב 1907 ומאז הספיק לארח שלל אח"מים מהצאר הרוסי דרך מייקל ג'קסון (כאן הוא צולם עם התינוק שלו בחלון) ועד נשיא ארה"ב ברק אובמה. דירוג המלון ע"י זוגות שביקרו בו עומד על 9.8 (של בוקינג)!

מחיר לזוג ללילה כ 1250 ש"ח (לא בשיא העונה) ועדין יותר זול ממלון באילת.




פוקט המדהימה.

לא יכולתי שלא להוסיף את המלון הזה לסקר שלי (ספוייל להמשך - לא מהזולים בכלל). המלון לא מתאים לאלה שבאים לתאילנד אחרי הצבא או לאלה שמתכננים טיול משפחתי, מדובר על מלון יוקרתי שמתאים יותר לירח דבש אחרי חתונה - Keemala . בלב יער הגשם הירוק של האיים הגדולים של תאילנד, האווירה השלווה של אתר הנופש היוקרתי הזה משמשת כהפוגה מבורכת מהאווירה האנרגטית של חופי פוקט. לאורחים יש אפשרות לבחור בין 38 וילות הבריכה, קוטג'ים טיט, קנים, ובתי עץ הפרושים על פני ארבעה אתרים על שמו של החמולות קימלה ההיסטורית. מיקום הנכס הוא ביתם של מספר מפלים מטפטפים וגנים שופעים, אבל התוכנית ההוליסטית של אתר הנופש וטיפולי ריפוי בספא הם אלה שמביאים לשלווה אמיתית. מחירים נעים בין 1800 ל 3200 ש"ח לזוג ללילה. במבט חטוף על מחירי מלונות באי, נראה שזה המלון הכי יקר כאן. בקיצור בא לכם גן עדן, זה המקום.


קרנבל בריו.

אם יוצא לכם לטוס לריו דה ז'ניירו, אל תפספסו את המלון Santa Teresa בו תהנו משירות ברמה העולמית ויחס VIP. המלון שוכן באחת השכונות הכי מגניבות של ריו, מדובר במלון בוטיק בדירוג 5 כוכבים, הממוקם בלב ההיסטורי והתרבותי של העיר עם חדרים פשוטים ותפאורה שיקית. ברוב החדרים יש מרפסת הפונה לחצר וחושפת את אחד הנכסים הטובים ביותר של המלון - הנוף המרהיב ביותר. המיקום הוא אידיאלי עבור גילוי ריו במהלך סיורים בעיר תוך גישה קלה למסעדות וגלריות האמנות של סנטה טרזה. במרחק הליכה קצרה או נסיעה נמצאת שכונת Lapa - לב חיי הלילה הפראים של ריו. תפסידו אם לא תתעצלו ויום אחד פשוט תבלו במלון ליד הבריכה או תקבלו עיסוי מפנק. מחיר לזוג עבור לילה נע סביבות 850 ש"ח.




תל אביב או אנחנו על המפה.

בא לכם משהו קרוב, ביתי ולא יקר בלב המדינה או אולי סתם תרצו לעודד תיירות פנים ולקפוץ לטיול של יומיים בתל אביב וסביבתה. אז תלכו למלון לינק תל אביב שהתברג ל100 מלונות הטובים בעולם בקטגוריה זול ושיקי. המלון ממוקם בשדרות שאול המלך במרחק קצר מתאטרון הקאמרי, האנדרטה לזכר יצחק רבין ומכיכר המדינה. כל קומה במלון זו היא יצירת אמנות, שבה הצלם הצרפתי דניאל סיבוני אסף יצירות של 12 אמני רחוב בתל אביב כדי לקשר את המסדרונות וחדרי האירוח בחפצים נועזים. במקום דלפק קבלה ובעת ביצוע הצ'ק אין בלינק האורחים פשוט משתמשים ב- LinkApp כדי לבצע צ'ק-אין, לבדוק ולגשת אל חדרי האירוח שלהם במהלך שהותם. האפליקציה משמשת גם כטלפון בחדר לביצוע שיחות חינם ברחבי הארץ, וכן משמשת כבקר לטמפרטורת החדר ולתאורה. ניתן להזמין לילה לזוג בעלות של 530-700 ש"ח (תלוי בעונה).



292 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page