top of page

10 דברים שכדאי לעשות בבית לקראת חופשה בחו"ל.

עודכן: 27 בספט׳ 2022

גם בעולם וגם בארץ החלו לחלום בהקיץ על חזרה לשגרה בהקדם אחרי שסכנת הקורונה תחלוף. אומנם הטיסות הבינלאומיות הם הדבר האחרון שיחזור ונוכל שוב לטוס לחופשה בחו"ל, אני מציע כבר עכשיו להשקיע בטיולים עתידיים ולעשות משהו שבדרך כלל לא מגיעים אליו. כל עוד כולנו בבידוד/סגר, להלן רשימת המטלות שיכולה לסייע לכם להתכונן טוב יותר לחופשה הבאה שלכם.

מה בכתבה:

 

1. קבלו כרטיס הנחה למגוון אטרקציות בחו"ל

כרטיס נסיעות נוער בינלאומי (IYTC) הוא מתאים לכל מי שכבר אינו סטודנט ושטרם מלאו לו 31, הכרטיס מעניק הנחות נחמדות על כרטיסים למוזיאונים ואטרקציות ברחבי העולם. הכרטיס תקף לשנה.

אם אתם עוד סטודנטים, האפשרות שלכם היא כרטיס סטודנט בינלאומי (ISIC)- כרטיס זה ידוע בכל העולם ומעניק הנחות רבות ומשמעותיות על כרטיסים למוזיאונים, גלריות, בתי קפה / מסעדות, השכרת אופניים וכו '. אם אתם מלמדים, אפשר להגיש בקשה ל- ITIC (תעודת מורה בינלאומית) וגם ליהנות מפריבילגיות רבות.

הכרטיס עולה כ-12 יורו ומונפק באופן מקוון לחלוטין. המעטפה מועברת על ידי שליח, כך שלא תצטרך ללכת לשום מקום.

עוד אפשרות להיערך לחופשה בחו"ל היא לסקור אטרקציות ולהעריך כמה זה יעלה לכם ולאן כדאי ללכת במהלך ביקור בחו"ל. באתר הכרטיסים תמצאו מגוון אפשרויות לבילוי בחו"ל (אפשר להזמין כרטיס ולהציג אותו מהנייד ללא צורך בהדפסה).




2. בחרו כרטיס סים אוניברסלי לטיולים עתידיים בחו"ל

אם עדין אין לך כזה, הגיע הזמן להשיג אחד. בפרק שאלות ותשובות תמצאו יתרונות וחסרונות בנושא. הכרטיס יישלח אליכם הביתה כך שלא תצטרכו אפילו לקום מהספה.

כדאי להזמין אותו כבר מעכשיו כך שיהיה מוכן לשימוש בחופשה הבאה. כנסו להזמנת דרים סים הפועל ב197 מדינות.



3. פינוי מקום בנייד - גיבוי וארגון תמונות

אם לסמארטפון שלכם יש זיכרון עצום ואין לכם צורך לפנות מקום במכשיר, אפשר פשוט להעביר תמונות/סרטונים לתיקיות גיבוי במחשב. מכיוון שהתמקמנו בבית זו דרך נהדרת גם לעשות סדר דיגיטלי ובו בזמן לקבל טיפה נוסטלגיה מטיולי עבר.

יש כמה יישומים שיכולים לעזור לכם להסיר תמונות כפולות מהנייד:

לאנדרואיד

לאייפון


4. ערכו גיבוי לסמארטפון

גיבוי המידע בטלפון הוא דבר שיקל על מרירות האובדן או גנבת המכשיר(חלילה). אפשר גם להגדיר גיבויים לענן פשוט ע"י כמה קליקים בהגדרות, אבל שימו לב מתי בוצע סנכרון האחרון כדי לוודא שהחומר מגובה כראוי (הסנכרון מתאפשר רק דרך WI FI).

עד שיש לכם זמן, אל תוותרו לעצמכם על זה .



5. רכשו כיסויים / תיקים לאריזת בגדים

תזכרו כמה פעמים בזמן אריזת הכבודה לטיול הצטערתם שלא הגעתם שוב לרכישה של מארגני בגדים. היתרונות: אריזה קומפקטית יותר (הרבה יותר), דברים מתפזרים פחות ואין צורך לחפש חבילות ושקיות ברחבי הבית. להלן כמה אפשרויות:

עכשיו, בלי חיפזון, תוכלו לבחור כמה אפשרויות מתאימות לטובת זמנים טובים יותר שבוודאי יבואו, ואתם תהיו מוכנים כמו שלא הייתם מעולם.


6. צרו רשימת השמעה לטיולים

כמה פעמים יצא לכם 'לשאזם' שיר ואף פעם לא הגעתם לזה שאתם מורידים אותו ומארגנים ברשימת השמעה. אם לא עכשיו, אז מתי? זה בדיוק הזמן לארגן לעצמכם רשימה של שירים מובחרים ולהיטים לטובת השמעה באופן לא מקוון במהלך החופשה בחו"ל.

תוכלו ליצור רשימת השמעה למטוס (משהו רגוע כדי להירדם טוב) ולאסוף שירים לנסיעה ברכב או לטובת הליכה בעיר.



7. סידור מזכרות מנסיעות קודמות

לרוב לאחר הטיול בחו"ל אנו דוחפים למגירות / ארונות כל מני דברים שכבר אין בהם צורך (גלויות, מחזיקי מפתחות, עלוני פרסום, מסלולי טיול וכו'). הם נמצאים שם שנים (מצאתי אצלי מסלול מצרפת משנת 2000) כאבן שאין לה הופכין ומעלים אבק .

אני מציע לכם לערוך בדיקת 'כדאיות שימור', איך עושים? מיותר - לזרוק; הכרחי, אך לא לכם, לתת כמתנה למישהו; השאר - שמים במעטפה / שמרדף (אפשר גם להקצות לכך קלסר) יפה ומרכזים במקום אחד כדי לקבל הנאה מדי פעם.


8. קרא / צפה במקומות בהם אתם מתכנים לבקר בטיול הבא

חופשה בחו"ל תמיד כרוחה בלימוד מקדים, לא תמיד ניתן להתכונן לטיול ביסודיות. על מנת לא רק לנסח מסלול, אלא גם לקרוא את המינימום על המקומות בהם תרצו לבקר (היסטוריה, עובדות בסיסיות וכו') תוכלו לצפות בסרטונים או לקרוא בפורומים / בלוגים על המקומות בהם תרצו לטייל בחו"ל בחופשה הקרובה ולרשום לעצמכם הערות .



9. הכינו / רכשו תג מטען ונרתיק לדרכון

במהלך חופשה בחו"ל, התג מסייע באיתור בעלי המזוודות במקרה של אובדן. בזכות התג, צוות שדה התעופה יוכל ליצור קשר במהירות ומספר הצעדים (והזמן) לפני שתפגשו שוב עם מזוודה האבודה יקטן משמעותית.

אתם יכולים להכין תג בעצמכם או לקנות תג - תהליך הבחירה נמשך לפחות שעה אם אתם בררנים ואם תחליטו להכין אותו לבד אז אפשר לפתוח סדנת הכנה לילדים ולמשוך את זה חצי יום...


10. קנו משהו במכירות סוף עונה

טוב, אם אין שופינג בחו"ל, זה לא אומר שלא קונים כלום... עונת החורף הסתיימה, מה שאומר שתוכלו לראות כיצד להרוויח מהמכירות. נעליים, ז'קטים, סוודרים הם כנראה כבר במבצע. בקרו באתרים אלה כדי לראות בעצמכם:

  1. Shein (קופון :SADWWW10 , SADUS15 , SADARQ15)

  2. Berrylook (קופון: SPRING5)

  3. Dresslily ( קופון: Du5sTmM)



לסיכום, אם הצלחתם לסמן V על אחד או יותר מכמה דברים שברשמיה לעיל, אז כנראה שזה עזר לכם להעביר את זמנכם בנעימים במהלך הימים הלא פשוטים שעוברים על כולנו ועכשיו אתם מאורגנים יותר טוב לקראת החופשה הבאה שלכם.

בריאות איתנה לכולם!





מתכננים טיול לחו"ל ומחפשים מלון ברמה טובה ומחיר סביר או רוצים להשכיר רכב ?

להלן מספר המלצות למנועי לחיפוש מלונות:

תקשורת - ניתן להזמין דרים-סים אוניברסלי הביתה לפני הטיסה - כאן.

השכרת רכב - ניתן להזמין במחירים סבירים - כאן או כאן. אפשר לקבל קופון הנחה להשכרת רכב בחו"ל כאן.

התעכבה לכם הטיסה? תבדקו אם מגיע לכם פיצוי כספי. כתבתי כתבה בנושא כאן.



171 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page