top of page

כל הטיפים לקראת הביקור ביורודיסני פריז - Disney Paris

עודכן: 25 בספט׳ 2023

מידע חיוני לקראת הביקור ביורודיסני


יורודיסניי או בשמו הרשמי דיסנילנד פריז הוא מקום קסום למבוגרים וילדים כאחד. לצד תפאורה מגניבה, תהלוכות דמויות האהובות ומופע סיום מרהיב, המקום מציע בילוי בשלל אטרקציות שונות המחולקות בין שני פארקים. לפני שתלכו לאיבוד בין המתקנים הרבים ותבזבזו זמן יקר בעת עמידה בתור, ריכזתי כאן את רוב הדברים שצריך לדעת לפני הביקור בדיסניי פריז. אתמקד כאן בפארק הגדול והמוכר ולא בפארק השני שנקרא Walt Disney Studios. תמשיכו לקרוא ותגלו איך קונים כרטיס מוזל, על איזה מתקנים כדאי לעלות, איך מקצרים זמן עמידה בתור, מה זה זמן הקסם, מה צריך להביא אתכם ועוד. המשך קריאה מהנה.


איפה קונים כרטיסי כניסה ליורודיסני ?


הביקור ביורודיסני אינו זול, תצטרכו להיפרד מכ-70 יורו לכרטיס לפארק אחד ליום אחד. ניתן לרכוש כרטיס לשני פארקים ליומיים. למי שהזמין נופש בכפר הנופש של דיסניי, הכניסה לפארקים בחינם.

את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר הרשמי של יורודיסני כאן, אבל, כאן נכנס "אבל" גדול, אפשר למצוא כרטיסים יותר זולים ב 4-5 יורו באתרים אחרים. תעשו מכפלה למשפחה בת 4-5 נפשות ותחסכו לא מעט כסף רק בעת רכישת כרטיסי הכניסה. אני קניתי דרך האתר של 'טיקטס' כאן במחיר יותר זול מהאתר הרשמי. הרכישה ממש נוחה והכרטיסים נוחתים אצלכם במייל תוך כמה דקות עד חצי שעה (מומלץ לקנות לפחות יום לפני הביקור ולחסוך עלות נוספת בהשוואה לקנייה ביום הבילוי). ניתן להציג אותם ישירות מהנייד בכניסה (אין צורך לעמוד בתור לקופות כדי להמיר אותם, קחו את התור האמצעי). בכל מקרה ממליץ להדפיס את הכרטיסים על גבי דף בגודל A4 כי גם אחרי שתכנסו תצטרכו להשתמש בהם בפנים והסוללה בנייד יכולה להיגמר אם לא לקחתם מטען נייד (נגיע לשימוש נוסף בכרטיסים בהמשך).




מה כדאי להביא אתכם לבילוי בפארק?


שעות פעילות רשמיות של הדיסניי הם מ 10:00 עד 23:00. לאורחי כפר הדיסניי הכניסה מתאפשרת כבר משעה 8:30 מה שנקרא 'זמן קסם', אך רוב המתקנים הגדולים פועלים רק משעה 10:00 בכל מקרה.

זה אומר שמצפה לכם יום ארוך ומאתגר במיוחד ולכן נדרש להצטייד במספר דברים.

קודם כל נעלה את שאלת עגלת התינוק, נפתח כאן סוגריים לרגע - הכניסה לפארק מתחת לגיל 3 לא כרוכה בתשלום ולא בכדי, לילדים קטנים קשה מאוד 'לשרוד' את היום הארוך (אלא אם יש לכם נינג'ות בבית) ונומר גם שרוב המתקנים השווים והמאתגרים לא מיועדים להם והכניסה אליהם מתאפשר מגובה 1.02 מטר או בכלל מ-1.20 (זה מצויין על מפת המקום לצד כל מתקן). תקבלו החלטה בהתאם, הרי מדובר בהוצאה לא קטנה כבר בעת רכישת הכרטיס ולכן למצוא את עצמך עם ילד עייף שנרדם לכם על הידיים לא ממש נעים.

אז אם החלטתם לקחת ילד קטן, חד משמעית תצטרכו בשבילו עגלה.

ניתן להשכיר עגלה בפארק עצמו בעלות של 15 יורו ליום או פשוט להביאה אתכם. ניתן להחנות אותה מחוץ למתקן ולאסוף את העגלה בתום הפעילות.

ארוחות ביורודיסני לא זולות במיוחד (בין 17-21 יורו לארוחה לבן אדם) ותורי המתנה בעת ההזמנה ארוכים.

מומלץ לאכול ארוחת בוקר טובה בטרם ההגעה ובנוסף להביא בתיק גב כריכים, פירות, חטיפים ובקבוק מים. ברחבי הפארק תמצאו ברזיות עם מי שתייה ותוכלו בקלות למלא את הבקבוק שוב.

בכל מקרה קשה 'לשרוד' יום שלם רק עם כריך, אך בשעות הצהריים שהתורים ארוכים תוכלו לנשנש משהו ולהמשיך בפעילות. בשעות אחר הצהריים הפחות עמוסות, אפשר להתיישב באיזה מסעדה להזמין ארוחה ולשבת להפסקה ארוכה לפני חלקו השני של היום.

מטען נייד לטלפון הוא בהחלט עוד פריט שצריך להיות אצלכם בתיק.

כובע שמש וקרם הגנה הם חיוניים מאוד במיוחד אם מדובר על ימי קיץ החמים היות והמתנה בעת כניסה למתקנים יכולה להתארך.

מוט סלפי משום מה לא מאושר לשימוש בפארק ועובדי הדיסניי אוכפים את זה בכל הזדמנות.


המתקנים השווים ומעבר המהיר ביניהם


לאלו שבאים ברכב פרטי ממליץ להחנות את הרכב בחניון של כפר דיסניי שהחניה ליום שלם תעלה לכם 24 יורו לעומת 45 יורו בחניון הרשמי של הפארק. הליכה לשערי הפארק ממש קצרה.

מומלץ להגיע לאזור הכניסה לפארק לא יאוחר משעה 9:00. נכון שתצטרכו להמתין קצת עד הפתיחה, אבל תהיו בין הראשונים להיכנס ליורודיסני וזה חשוב. בתגובות של אנשים רבים שביקרו בפארק קראתי מלא תלונות על התורים הארוכים והצפיפות במקום ולכן כניסה מוקדמת היא קריטית, לא תוכלו להימנע מזה באופן מוחלט אך תקבלו יתרון משמעותי על אחרים.

בעת פתיחת השערים (לנו פתחו סביבות 9:45) קחו מפה של האזור ותלכו או קחו רכבת לאטרקציה הרחוקה ביותר ששם עדין לא הצטבר תור. בדרך תוכלו כבר לקחת כרטיס מעבר מהיר (בחינם) למתקן הבא וכך תקבלו חלון זמן של חצי שעה שבו תוכלו להיכנס למתקן בלי לעמוד בתור הארוך.

מתקנים בהם מתאפשרת כניסה באמצעות מעבר מהיר FastPass, מסומנים באותיות FP על המפה שלכם. כאן תצטרכו את הכרטיסים שהדפסתם כי הוצאת FP מבוצעת על ידי הצמדת כרטיס לסורק ברקוד בקופה אוטומטית. שימו לב שעד שתממשו את מעבר המהיר שבידכם לא ניתן להוציא עוד אחד (אני לא הצלחתי).

המשחק הוא לתמרן בין המתקנים בהם קיים תור חי ובין אלה שתוציאו אליהם FP.

להלן מסלול מומלץ שעברנו, בסוגריים מספר המתקן כפי שמצוין ע"ג המפה ואחריו אזור הפארק בו הוא נמצא:


לקחת FP לכניסה:

Indiana Jones and the Temple of Peril (16), Adventureland 

להיכנס ל:

Pirates of the Caribbean (18) , Adventureland 

לקחת FP לכניסה:

Big Thunder Mountain (9), Frontierland 

להיכנס ל:

Phantom Manor (6) , Frontierland 


במידה ונשאר לכם זמן ניתן להמתין בתור לצילום עם הדמות של מיקי מאוס ממש בצמוד ל Phantom Manor. שימו לב שהתור אליו די ארוך (כשעה) כי הוא מקצה יחס וזמן לכל ילד שמגיע להצטלם איתו.

לקחת FP לכניסה:

Star Wars: Hyperspace Mountain (43), Discoveryland

להיכנס ל:

Mickey’s PhilharMagic (41), Discoveryland


לקחת FP לעוד 3 מתקנים בהם מתאפשרת כניסה באמצעות מעבר מהיר ולהמשיך לגוון ולאלתר בין לבין:


Buzz Lightyear Laser Blast*(35), Discoveryland Peter Pan's Flight (24), Fantasyland  Star Tours (39), Discoveryland


רוב המתקנים שצוינו לעיל נמצאים גם ברשימת המומלצים של הפארק.

קחו בחשבון שמעבר מהיר ייסגר לקראת השעה 16:30 בערך, זאת אומרת שאחרי תהלוכת דמויות דיסניי הראשית לא תוכלו להוציא עוד FP.

לא הכל ילך לכם חלק, באמצע יש גם זמן לשירותים, הפסקת כריכים, תהלוכה ומסעדה אבל זה בערך המסלול. כמובן שאפשר גם לגוון עם הביקורים בחנויות הפרוסות ברחבי הפארק או סתם לטייל בין תפאורה והמתקנים בהם אין תור או צפיפות.


 

תתכננו נכון גם את הזמן שתדרשו להשקיע כדי לתפוס מקום עם תצפית נוחה על תהלוכת דמויות הדיסניי שמתחילה בשעה 17:30. מומלץ להיערך כשעה ורבע מראש (כאן תצטרכו את הכובעים שהבאתם לאור ישיבה ממושכת בשמש).

במהלך היום תראו עוד מספר תהלוכות מצומצמות יותר בשעות 15:30 ו-16:05.

מומלץ לצפות בתהלוכת דמויות יורודיסני הראשית בכיכר המרכזית או במקום בו היא מתחילה ב Fantasyland 



מצרף קישור לסרטון באורך מלא עם תהלוכת הדמויות



כמובן שהדובדבן שבקצפת הוא מופע סיום של יורודיסני. המופע מתחיל בשעה 23:00 ואורכו כ-20 דקות. גם כאן נדרש להיערך מבעוד מועד במקום נוח לתצפית (גם כשעה ורבע לפני). המופע הנו אור-קולי ומוקרן רובו על ארמון הנמצא מול כיכר הראשית. כליווי למופע מרהיב שישאיר אותכם פעורי-פה יופיעו זיקוקים, משחק אורות, מזרקות ומוזיקה. כדי שתוכלו ליהנות מתמונה שלמה של הצגה כולה, ממליץ לא לעמוד יותר מדי קרוב מול הארמון אלא לתפוס מקום באמצע כיכר הראשית או אפילו מאחוריו.


מצרף קישור לסרטון באורך מלא עם המופע סיום



לסיכום, מצפה לכם יום עמוס ומלא ריגושים. קחו את הזמן, תהנו ותפיקו את המירב גם אם נתקעתם בתור ארוך.

בילוי נעים!


רוצים לשלב בילוי בדיסניי עם חופשה בכפר נופש מצויין בקרבת המקום? כאן תמצאו כתבה עם המלצה בנושא.


להלן מספר המלצות למנועי לחיפוש מלונות:


רכישת כרטיסי כניסה לאתרים מגוונים ברחבי אירופה - כאן.

תקשורת - ניתן להזמין דרים-סים אוניברסלי הביתה לפני הטיסה - כאן.

השכרת רכב - ניתן להזמין במחירים סבירים - כאן או כאן. אפשר לקבל קופון הנחה להשכרת רכב בחו"ל כאן.

התעכבה לכם הטיסה? פספסתם טיסת המשך? תכניסו את פרטי הטיסה כאן ובסבירות גבוהה תקבלו החזר כספי (כתבה המלאה כולל זכויות נוסעי האוויר כאן).




430 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page