top of page

תוכנית לסופ"ש באמסטרדם!

עודכן: 25 בספט׳ 2023

בתור אחד שיש לו ילדים קטנים וחופשות זוגיות (כן,כן אף אחד לו ביטל את הזוגיות בנוסף לעיסוק היום יומי "במפעל" הביתי - שיעורים, חוגים, כביסות, קניות, חשבונות, אספות מורים/הורים/שקר כל שהם ועוד) ארוכות לא באים בחשבון בגלל לוגיסטיקה מסובכת ולא משתלמת. שלם למטפלת, להביא את חמותי, לסדר פיזור לחוגים (בקיצור ברור לרובינו שזה מסובך). לכן מבחינתי, הפכו גיחות קצרות לחו"ל למפלט די תדיר המאפשר לך לנקות את הראש ולטעון מצבר מחדש. השנה הפתיעו אותי ליום הולדת עם טיסה לאמסטרדם ל 3 לילות. מזל שהפתעה באה כמה ימים לפני, כך שבניתי תוכנית בילוי תוך ימים ספורים. אז הינה עיקרי המלצות לסוף שבוע באמסטרדם, אתרים מומלצים והתארגנות לקראת הטיול.

 

היערכות מקדימה לחופשה באמסטרדם.

ממליץ להיכנס לאתר של הולנדפס ולרכוש כרטיס שמקנה כניסה לאתרים שונים. איסוף הכרטיס בשדה תעופה בעת הנחיתה. קיימים 3 סוגי כרטיסים, כולם מאפשרים מגוון הנחות ברחבי העיר על אטרקציות שונות. השוני העיקרי במחיר נובע מכמות כניסות הכלולות בכרטיס. יש אתרים המוגדרים אתרי "כסף" ויש אתרים המוגדרים אתרי "זהב"(הפירוט באתר).

עוד משהו שכדאי לרכוש בשדה התעופה (לרוב בחנויות ספרים) זה כרטיס לתחב"צ בהתאם לתקופת הטיול (לקחנו ל -72 שעות). העיר גדולה והכרטיס מאפשר תנועה בעיר ללא הגבלה (ממליץ לא לחסוך כי במקרה של סופ"ש קצר - זמן = כסף).

איפה ישנים? פחות משנה כי התחבורה מאוד נוחה. תבחרו לפי התחושות ותשוו מחירים. אנחנו התארחנו במלון כאן, מומלץ בחום.


 

התוכנית שלכם לסוף שבוע באמסטרדם

עכשיו שהכנו את עצמינו לטיול והגענו לעיר, קודם כל תלכו למשרד הראשי של TOURS & TICKETS הנמצא ב - DAMRAK 26, כדי לתאם כניסות למוזאונים, דוגמת - מוזיאון ואן גוך-כלול בכרטיס, המקום מאוד פופולרי ולכן תתאמו מראש את שעות הביקור. באותה עת תוכלו לקבוע מועד סיור ברבוע חלונות האדומים, תבדקו אם גם כלול בכרטיס הולנדפס.


ביום הראשון ממליץ לבצע סיור בעיר בסירה (דוגמת Cruise like a Local, אבל יש עוד ממש במרכז העיר כולל סיורי לילה - תבחרו) מומלץ ביותר, זה יחבר אותכם לעיר בצורה טובה והדברים שתראו במהלך הסיור ישמשו אותכם לימים הבאים. תסתובבו בשווקים התוססים (תבדקו את הנושא לפני - יש ימים מסוימים בהם השווקים סגורים). ניתן גם לערוך סיור רכוב בעיר (גם לזה יש הנחה בכרטיס).



פעילויות ליום 2 - Heineken Experience - תעשיית יצור הבירה. אטרקציה חובה לחובבי הבירה. כאן ניתן להזמין כרטיסים. מומלץ שלא להגיע בשעות הבוקר לאור טעימות בירה במקום. Hortus Botanicus - הגן הבוטני של העיר (נחמד לחובבי צמחים). מוזיאון Van Gogh, ייקחו לכם 2 כניסות כסף מהכרטיס או ניתן להזמין כאן בנפרד.

פעילות ליום 3 - את הבוקר אפשר לפתוח, לא! את הבוקר חייבים לפתוח בבית קפה WINKEL ולטעום פאיי תפוחים מקומי. אחר כך ניתן להמשיך לבית אנה פראנק (לא רחוק משם ברגל, לא כלול בכרטיס הולנדפס, ואת הסיור נדרש להזמין מראש דרך האתר של המוזיאון). משם תמשיכו לחוויה ב Amsterdam Icebar (כלול בכרטיס הולנדפס) , נדרש לקבוע מראש באתר או ישירות בטלפון (פרטים וכרטיסים כאן). יש מקום דומה באילת, אך בחו"ל כמו בחו"ל רוצים לנסות הכל, מדובר בפאב רגיל שניתן לבלות בו, לשתות משהו וליהנות ממוזיקה. החוויה של המקרר פחות נעימה למי שסובל מקור, אני אישית אהבתי מאוד והייתי חוזר שוב. על תשתכרו ותשאירו זמן לסיור בערב - Red Light District Walking Tour, הסיור כשעה וחצי עם הסברים באנגלית. לאחר הסיור תלכו למוזיאון הזנות שנמצא ברובע חלונות האדומים (כלול בכרטיס של הסיור). המוזיאון יחבר אותכם בצורה חזקה לתחושות וחוויות שחשות נציגת המקצוע העתיק בעולם (מספיק עם ספויילרים, תלכו להתנסות).


לכל שאלה ניתן לפנות אלי דרך האתר או קבוצת פייסבוק.

תעשו חיים!



נ.ב. באמסטרדם יש מגוון מסעדות גורמה בעלי כוכבי מישלן, החוויה אינה זולה בכלל, אך לאלה שרוצים חוויה קולינארית יוצאת דופן - מומלץ בחום! התנסתי במסעדת CIEL BLEU בעל 2 כוכבי מישלן (המסעדה נמצאת בתוך המלון שבו התארחנו).


inside the amsterdam ice bar
אמסטרדם אייס בר


להלן מספר המלצות למנועי לחיפוש מלונות:


תקשורת - ניתן לרכוש סים מקומי, אך צריך לראות שמקום הרכישה יכול גם להפעיל אותו (בצמוד להצגת דרכון). ניתן להזמין גם דרים-סים אוניברסלי הביתה לפני הטיסה - כאן.


השכרת רכב - ניתן להזמין במחירים סבירים - כאן או כאן. אפשר לקבל קופון הנחה להשכרת רכב בחו"ל כאן.


התעכבה לכם הטיסה? פספסתם טיסת המשך? תכניסו את פרטי הטיסה כאן ובסבירות גבוהה תקבלו החזר כספי.


עוד כתבה על אמסטרדם בעיני בלוגרים האחרים כאן.


#אמסטרדם,#חלונות_אדומים,#רובע_חלונות_האדומים,#אנה_פרנק,#בית_אנה_פרנק, #חול, #סוף_שבוע, #amsterdam, #טיול_זוגי, #סוף_שבוע_זוגי, #week_end,

302 צפיות0 תגובות
bottom of page