top of page

מטיילים וטועמים

עודכן: 14 באפר׳ 2023

אם הגעתם לכתבה הזו, אז כנראה שאתם אוהבים לטייל. בעיניי, שילוב של טיול או סיור קצר עם מטעמים חדשים ומגוונים זה המתכון המנצח לבילוי מוצלח. במהלך הטיולים תמיד כיף להרגיש באוויר ריחות של מאכלים חדשים ולא מוכרים עד כדי הקרקורים בבטן, או להתנסות בסוגי אוכל חדשים שאף פעם לא טעמתם, לאלה שאוהבים גם לבשל וגם לאכול את מה שבישלו להשתתף בסדנת בישול בהנחיית שף ולהכין מטעמים ממטבחים שונים. בקיצור, אספנו כאן מספר המלצות לשילוב שכזה, כך תוכלו לבחור את החוויה שמתאימה לכם ולנסות בעצמכם.


תוכנן עניינים:


מוקפץ, אורז, סלטים מוגשים על השולחן בכלים יפים
מנות שבושלו בסדנת בישול

סקולינרי - מתחם סדנאות בישול ואפיה

למי שמחפש להתנסות בבישול שונה וגם לטעום מנות לא שגרתיות צריך להירשם לסדנה ב'סקולינרי', זה אחלה בילוי זוגי למי שאוהב לבשל ולטעום את מה שהוא הכין. הדרכה מקצועית של השף בשילוב טעמים חדשים והכוונה הדוקה בהחלט הופכים את החוויה לבלתי נשכחת.

הסדנה מועברת במקום מאובזר היטב בהנחיה צמודה של שף שיחלק לכם מתכונים וידריך שלב שלב איך לצלוח את האתגר. במהלך הסדנה מוגש יין וממרחים שונים ובתומה תזכו לטעום משלל המנות שהכינו כלל חברי הצוות.

משך הסדנה הינו כ 3 שעות והיא מתאימה גם לבילוי זוגי וגם קבוצתי.

מיקום: צומת יגור, סקולינרי.

מומלץ בחום!

טיפ - תבואו רעבים.


דים סאם בכלי בישול מעץ
דים סאם

 

אירוח בדואי


אוהל בדואי והרכה להכנת קפה
אירוח בדואי - העולם שנעלם

הצעה לסיור משפחתי אותנטי בעולם שנעלם - מורשת הבדואים, זהו ביתו של אמן פיסול בדואי סאלח עליסאת אשר מנסה דרך עבודותיו לשמר את המורשת של תרבות הבדואית.

הסיור מתחיל בסיפורו האישי של האמן ובהמשכו תחשפו לשלל פסלים המפרטים מנהגים וטקסים בדואים, תגלו שבפיסול ניתן לספר כל כך הרבה על אורח החיים של העדה, בחלק מן הפסלים תזהו נרטיבים יהודים תנ"כים שהכין האמן. בביתו תראו חדר שלם עם הפסלים המוקדשים לחייו ומותו של יצחק רבין.

לאחר מכן תדלגו לחצרו ותזכו להכין בעצמכם ולטעום קפה 'סאדה' ותה צמחים טעים, לנשנש פיתות עם זעתר וכמובן לשמוע סיפורים והגדות מאת האמן עצמו!

משך הבילוי כשעתיים והוא מתאים למשפחות וזוגות.

מיקום: בסמת טבעון, העולם שנעלם מורשת הבדואים.

בילוי מהנה!




 

טיול בטעמים


מגש עם סוגים שונים של נקניקים
ביס לכל חך

אם הייתם פעם בשוק ואדי ניסנאס בחיפה אז בטח הרגשתם את שלל הריחות המצויים באוויר, מהתבלינים ועד המטוגנים, מדגים דרך קפה טחון ועד הממתקים. אי אפשר לעבור שם מבלי לטעום משהו, מסתבר שיש דרך לטעום את רוב המאכלים הטעימים ביום אחד ובנוסף לשמוע את סיפורם המקורי של בעלי החנויות והדוכנים. בשוק תזכו לסיור מודרך ומעשיר, עתיר תגליות, מלא טעמים מפתיעים, היסטוריה מקומית, סיפורים אוטנטיים, ריחות של תבשילים שונים ובעיקר אנשים שמאחורי האוכל.

בהחלט חוויה מגבשת וכיפית.

משך הסיור כ-3 שעות, מתאים גם למשפחות וגם לזוגות.

טיפ - תבואו רעבים ותתכוננו לקנות חלק מהמאכלים שתטעמו, תביאו כסף מזומן.




 

לסיכומו של הדבר. התנסינו בעצמינו בשלושת הסיורים, לכם רק נשאר לבחור מה הכי מתאים לכם כרגע, אז תבחרו איפה תרצוה לבלות וקדימה:

בילוי זוגי בסדנת הבישול.

בילוי משפחתי באירוח הבדואים.

סיור זוגי או משפחתי בשוק בחיפה.


לשאלות נוספות, צרו קשר.

תהנו!


לעוד כתבות על טיולים וטיפים על בילויים, כנסו לאיך לטייל בזול ותבחרו לאן לתכו בפעם הבא.




59 צפיות0 תגובות
bottom of page